sobota, 17 marca 2012

Urodzinowy exploding box

Oj widzę, że szaleństwo na pudełeczka nastało :)))
I ja przygotowałam exploding box ... i muszę Wam się przyznać, że to pierwszy takowy mój twór !
Urodzinowe życzonka trafiły do 2-letniej Jubilatki, tak więc jest mega kolorowo !









Pomysł z pomarańczowym kolorkiem zawdzięczam uroczym papierkom w kwiatki 
które znajdziecie na półkach sklepu CafeCraft
To cudowne i prawdziwie wiosenne papiery !!!

Poza tym do pracy wykorzystałam jeszcze:
tradycyjnie, jak to u mnie ...  czarny tusz
niezastąpiony Klej MAGIC
Tasiemki atłasowe - 6 mm i 25 mm
Dziurkaczy ozdobny - stokrotka motyw 2,5 cm i 1,5 cm

Wiosennie Was pozdrawiam :)
... za oknem słonecznie i cieplutko- ach, WIOSNA !!!

bea - DT CafeCraft

4 komentarze:

  1. swietne polaczenie kolorystyczne;) zolc, biel, pomarancz....cudna....

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci wyszło i ten torcik...boski, a czcionka jest odręczna? piękna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Wiolettko ... pisemko moje :)
      dziękuję, oj dziękuję ... to moje pierwsze pudełeczko :)
      to Ty mnie zaraziłaś tym exploding box'em :)))

      Usuń
  3. Śliczne pudełko!! kolorowe i energetyczne, baloniki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń